Kontakt

DOMOV Bystré o.p.s.
Školní 453, 569 92 Bystré
IČO: 65189337
Číslo účtu:

1280294369/0800

 

telefon: 461 741 308

email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.


ředitelka, sociální pracovník:
- Mgr. Marie Štouračová
  tel. 607 785 488

předseda správní rady:
- Ing. Miloslav Sejkora

sociální pracovník:
- Martina Střešňáková, DiS.
  tel. 722 358 855

Provozní doba

Terénní služba
Pondělí - Neděle:   7:00 - 19:00

(základní doba je od 7.00-15.00 – v té době je možné se na PS obrátit osobně či telefonicky)

Ambulantní služba (středisko osobní hygieny)
Pondělí – Pátek:

8.00 - 10.00

13.00 - 15.00

Děkujeme za finanční podporu:

logoMPSV

logoPU

givt

Díky finanční podpoře Pardubického kraje , obcí a darům byl v roce 2018 realizován projekt Zázemí pro zaměstnance.

Cílem projektu bylo zajistit dostatečné vybavení nábytkem kanceláře vedoucí PS a denní

místnosti pro PSS. Vedoucí služby doposud sdílela kancelář s účetní a sociálním pracovníkem, což bylo nevhodné při jednáních se zájemci o službu a s uživateli služby. V jedné kanceláři nebyl dostatek prostoru tak, aby měl každý zaměstnanec prostor dle svých potřeb.

Denní místnost pro pečovatelky byla vybavena nábytkem z 50.let 19.stol., který byl

zapůjčen od města Bystré. Nábytek nebyl vyhovující dle současných standardů vybavení pro zaměstnance, zaměstnanci neměli kde si ohřát stravu, problém byl s nedostatkem umyvadel.

Během ledna až června 2018 byly zajišťovány finanční prostředky na zajištění vybavení. Následně byl vybrán nábytek – konzultace s prodejcem na místě. Po oznámení zajištění vybavení byla připravena kancelář vedoucí (vymalování starého prostoru, který sloužil jako sklad-nyní slouží půda), vystěhován byl starý nábytek z denní místnosti PSS. Následně byl nábytek přivezen a firmou složen na místě. Byl pořízen nábytek pro denní místnost pro PSS (zona na jídlo, převlékání, zajištěny jsou dvě umyvadla), vybavena byla kancelář vedoucí služby. Nyní je zázemí zaměstnanců dostačující a již odpovídá běžným kanceářským standardům dnešní doby.

 

Pardubický kraj projekt finančně podpořil z dotačního programu na sociální věci Programu 2 částkou 85 000Kč. NáCelkové náklady na projekt byly 133 761Kč.